Bli medlem på Tuggummin ( .se )!!

Hej Hej alla mina fina bloggläsare :D
Jag vet att ni gillar tuggummin och därför vill
jag hjälpa er genom att göra så att in inte behöver slösa
massa pengar på dyra tuggummin:)

På tuggummin.se kan du käna poäng och växla in dom till tuggummin
utan att behöva köa eller konka! Det är lätt för du behöver bara :

* Ta del av erbjudanden (20-1000 poäng!)

* Delta i undersökningar (35 poäng!)

* Besöka hemsidor (enkelt, 5 poäng per klick!)

* Spela spel (chans till 500 poäng!)

* Rekrytera medlemmar (kan bli 70 poäng!)

* Sprida webbsajten (5 poäng!)

* Blogga om webbsajten (10-500 poäng!)

* Ta en bild på dina hemskickade tuggummin (30 poäng!)

* Vara aktiv (11 poäng dagligen!)

Du har din egen profil, där du kan redigera din presentation, och du kan ha din egen profilbild.

Du kan skaffa vänner, och chatta med medlemmar i en chattruta som finns på hemsidan.

Det finns även ett forum, där medlemmarna kan skapa egna trådar om allt mellan himmel och jord!

 

Ibland finns det även tävlingar där medlemmarna kan delta och vinna väldigt mycket poäng! Det är både roligt för medlemmarna men också en jätte bra chans att höja sin poängstatus :D

Länk : http://www.tuggummin.se/?r=15416
Eller
Länk : http://www.tuggummin.se/

Och här är kontaktformulär (http://www.tuggummin.se/kontakt.php) för eventuell hjälp!

Heej då mina söta läsare !! <33 :D


Kommentarer
Postat av: Mona

Okej jag blir väll medlem :) men bara för att testa det lite :S kejj hej då !

2011-02-20 @ 18:16:21
Postat av: Hanna K.

Jag tror att jag blir medlem !! Hoppas du inte ljuger !

2011-03-23 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0