Tävling !!!

Heej !! Sötisar :) Nu är de bra 2 Dagar kvar tills jag lottar fram 10 st som ska få chansen att vinna ett presentkort på H&M eller Kicks på 300 :-, Och till slut kommer de vara 2 personer som kommer att vinna :)

Hur har min dag varit idag ??

Hmm... Okey, kan jag säga för att vara snäll . Men den är så tråkig ! Jag är sjuk och har ont i huvudet
och just då ska mina vänner ringa och säga att de är en fest dom ska till. Dom undrade om jag ville
följa med och då sa jag : Ja, jag skulle vilja de men kan inte :(
Dom undrade varför, då berättade jag att jag var sjuk. Och då sa dom att dom kunde komma och hälsa på innan festen då sa jag att de ej behövdes  men de va så snälla och kom :] Nu är dom har !!! Festen börjar 19.00 :(
Kan ej säga vart :) heheeheheh It's a sicret place :P
If you know what i meen... :)

Vad ska jag göra nu ??

I.D.K = I dont know :)
Jag har ingen aning om vad jag ska göra när dom går :( Kommer bli så tråkigt ! Dom ska lämna mig 18.25 för bussen går 18.30 tar 3 min för mig att gå till t-banan från mitt hem :)
De tar en halv timma att åka dit så dom kommer va framme där prick då festen börjar !
Asså jag har verkligen inget att skriva :) ahha :) hej då ska umgås i 45 min med mina vänner ... sen ska dom draa ... :(

Jaja.. sha sha bitches :) hej då er Fridaa :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej hej kan du lägga upp bilder ??



Hej då din Hanna <333

2010-12-16 @ 17:42:03
Postat av: Amanda Persson

Tack för att jag kom till final !!!! <3333

2010-12-22 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0