Lite strunt ...

Heej !

Sorry att jag inte hunnit skriva på typ 4 månader ...
Asså de är inte så att jag inte hinner men, jag glömmer
lixom bort.
Jag hade tänkt göra de den här veckan men den har varit jätte
jobbig och så jävla många läxor :(
Jag har så ont i huvudet och jag åt precis en massa godis...
Jag tror jag kommer spy.
Igår vad jag i kista med 2 vänner Nana och Emma.
Jag träffade jättemånga jag kände t.ex  Nora och Emelie,
min syster och hennes vänner hahaha, Kimmy, Emmy, Moa och Bella...
Jag menar asså shit...  Jag kan lägga ut bild sen på vad jag köpte .
Jag är singel igen :P Fri som en fågel är alltid bäst...
Jag har inte känslor för honom längre, sorry :(
Juste mina föreldrar är ju skilda, så min pappa gifte sig med en tjej om hette
Susanne, jag kallar henne för sussie.
hon har en dotter som är 15 år jag nu har jag en låsatssyster ;)
Jag visar bilder sen :)
Jaja... jag kan göra ett till inlägg idag fast lite senare men puss puss !!

Hej då !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0