Känslor :P ( Längst ner av inlägget :) )

Hej hej ...

Jag är hos en kompis, Nana. Jag ska sova hos henne ikväll :) ska bli kul :)
Jag har inte så mycket att skriva om just nu men jag kan skriva om vad vi
gjorde innan jag hade lust att blogga lite.

Jo, Nana tittade på tv och jag messade med Lizzan. Vi åt chips och popcorn :)
De var jättegott :) Men Nanas mamma är jättebra på att gör popcorn.
Hon gör något extra med popcornen, hon lägger i nått :D Jaja... de bli i allafall jättegott....
Sedan spelade vi kort hon har en kort lek vi spelade med hennes mama och pappa ..
de här jag berättar nu hände typ 21.00 och sedan gick jag och Nana och Lizzan till donken vi va där
till typ 22.50 eller 22.45 ...

Gud va länge sen de va jag gjorde blondin test gud jag måste göra de :)
förra gången blev de typ 72 eller nått, jag blev jättesur :( jag ville vara hel blondin :)
Nu skiter jag i de, förut var jag typ största fjortisen haahah :)
Men nu ångrar jag de lite... Asså jag menar varför vara fjortis är de bara för att du har
lite extra smink och typp blir på tafsad ??
Nej men folk tror tt de är jättehäftigt att vara de jag va de typ 3 månader
sen fattade jag att men inte behlver vara fjortis för att synas... Liksom var dig själv så går allt
bra och du får mycket mer respekt de kan jag faktist ersänna att jag fick och tycker...

Men puss puss... på er Om ni inte märkte de
så blev de ett verkligen känslo messigt inlägg !
Men SE U :) <333 Bye Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0