Heej !

Heej

Sorry att jag glömde.. Jo jag skulle ju göra ett till inlägg igår, men blev
inte som jag hade tänkt. :( Jag har ju snackat lite om min låsatssyrra.
Så lite bilder på henne och andra bilder...Vad har hänt idag ???
Jag har inte ont i huvuder :P ahahah ! Jag har kollat lite bloggar
jag undrar varför alla kända har försvars-spray ??
Är de bara för att folk stalkar dom ? För om de är så behöver jag väldigt
många spray flaskor :P
Jaja... Jag har hittat ett par skor på internet och jag vill verkligen ha dom.
Men jag kan önska mig dom i julklapp sa min mamma ... ( I hennes drömmar )
Asså jag ska ju ha familje fest i lokal på jul så jag  skulle älska om mamma
kunde betala lite extra nu till jul :) Snälla :)
Jaja... Nu blir de lite bilder sen ska jag tjata om att hon ska köpa skorna till mig :)

Hej då!! Puss puss!! Er GahebChiino


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-06 @ 17:35:53
Postat av: får man va vem man e ?

Hej jag har följt din blogg JAG älskar den !! Kan du lägga ut fler bilder och hur mycket kostar skorna ??



Puss puss på dig GahebChiino :)

2010-12-06 @ 17:36:56
Postat av: Fridaa :P

Hej bra att du följer den :)

Skorna kostar 399 kr :) men jag har fått dom jag ska blogga nu så då kan du ju se :)

2010-12-11 @ 13:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0