Frågesport :)

Har du någonsin ljugit för en vän?: yes, men var tvungen :(
Har du blivit sviken av en vän förut?: mm
Har du plattat håret någongång?: Jaaa
Har du något husdjur?: Ja, en söt liten hund :)
Har du gått ner i vikt förut?: aa för typ ett år sen
Har du hål i naveln?: Nej men ska ta :)
Har du blåa ögon?: ehm, olika haha
Har du varit i Asien?: Nej :)

Vill du ha breda höfter?: Uch... nej !!
Vill du vara smalare?: Nej, jag är perfekt :)
Vill du ha en hund?: Har redan :)
Vill du att det ska vara soligt nu?: aaa, skulle behövas <333
Vill du vara singel?: hahaha, jag är de :)
Vill du sova just nu?: tror jag inte :S

Puss puss :9


Kommentarer
Postat av: kumilia

2010-12-11 @ 16:46:59
Postat av: kumilia

råka skicka förut hehe



kul att du gör frågesport kan du lägga upp bilder :)

2010-12-11 @ 16:47:43
Postat av: karin

kul med frågesporter :)

2010-12-11 @ 16:50:34
Postat av: natalie

Hej vilken mysig blogg du har :) Fint att du svarar på frågor :) Jag kanske ställer några någon gång Hehe :)



Ha de gött !

2010-12-11 @ 23:13:04
URL: http://natta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0