Färga håret eller ... ?

Hejj alla som nu läser min blogg...

Japp, så är det. Det är inte så många som
läser min blogg nuförtiden :( Förutom Bella
som bombaderar min blogg hela tiden <33

Alla tycker jag ska färga håret blont igen
som jag hade i femman. Vad tycker ni ??
ÅÅåååhh. Jag flippar ! Jag behöver ert
Ja/Nej, för annars kommer jag få utbrott
som leder till att jag rakar mej skallig och
ritar Lisa Simpson på mitt huvud :S
Thihi <3
Och så har jag och Natta bråkat om en kille.
Fatta vad dumt! Förlåååt mej, han är bara
så snygg.
Men jag rekomenderar er alla där hemma
att aldrig förlora vänskapen för nån dum
assnygg kille!! De är det aldrig värt ;)



Pööss bloggen <3

Kommentarer
Postat av: Bubbelgirl :)

Hejsan :)



Jag tror nog att du passar i blont ;) ! Få inte flipp för jag gillar ditt hår haha <3 Men det är synd att folk inte kollar på din blogg för den är awsumeee <333



PS. Kolla inte min blogg gjorde den 2006 elr nåt :S

2011-03-27 @ 13:52:44
URL: http://fjortis.blogg.se/
Postat av: KaTjA

Tjabba. JA!! Bli blond det är så fint och tycker synd om dej asså att du ska rita Lisa på ditt skalliga huvud :(

2011-03-27 @ 13:56:27
URL: http://katjas.blogg.se/
Postat av: Från en som du inte behöver veta namnet på

Tycker du ska färja om du så gärna vill de ! Du behöver inte överdriva och allt !

2011-03-27 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0