BLOOOOND :P

Tredje inlägget idag och jag är BLONDIN :)

Efter fyra månaders fundering eller vad man nu ska säga så är jag platina blond, värsta fjortisblond :D Natta och jag pratade om de jag skrivit på bloggen och vi blev vänner. Så tänk hur mycket det betyder att skriva om sin vän på ens blogg, asså att man är ledsen och så. Asglad att vi är vänner, Natta <3 Min hund har ätit upp min matteläxa fatta vad skönt !!! Och min lärare kan inte bli sur på mej för det är ju lixom inte mitt fel, säger vi... :) Eller tja.. Jag kan ju erkänna att jag råkade lägga den i hans matskål och hoppats på att det skulle hända!!! Bella vill att jag ska tipsa om den här sidan så ni får se hur blondiniga ni e´ <333
http://www.quizme.se/test/BlondinTest_6552


Sexig bild på mej :) Åå.. Jag <3 Min hårfärg ;) PÖÖSSS PÅ ER ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0