Jag kollade runt ...

Heej !!

Sorry att jag inte hunnit blogga så mycket men jag har ju haft lov och jag pallade inte göra så mycket under de lovet. Så de va med hemma, fest, fest, hemma, hemma, fest, kista, solna, hemma, fest, täby, bromma, hemma, nacka forum, och mycket mer :P

Jag har i alla fall shoppat mycket :P Jag va lite på datan ett tag i dag i morse och jag sökte på bloggar innan jag va i nacka forum :D Så jag hittade massa roliga och konstiga bloggar och en hemsida :) Jag kommer lägga upp dom på min blogg !! Både som länk och på inlägget :D Fast senare :P HAHAH jag tror att jag kommer blogga lite mer nu för tiden men men ... man vet aldrig när något kommer i vägen så jag kan INTE lova något än :) Men man får hoppas :) 

Jag har en fråga :)
Jag gillar ljusa läppar :) Och jag brukar lägga lite övertäckare på dom gör de mig till en stor fet Fjortiiiiiiz dåh.. =? 
Mitt svar : Nej !! Om du gillar de så ska du väll kunna få ha de ! De är vad jag tycker :) Vad tycker ni ? 

Jaja... Hej dåå Och pöss pöss på er :) Ska dra ut nu :P Haij dåw !!

LÄNKARNA :

*Rissnekollen.blogg.se
*Bitchskvaller.blogg.se
*bloggvärde.se

Haij dåw !! :P <33 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0