Läxor :S

Heeey bloggen!!<33
Idah har jag vart i skolan.. vi fick sluta skiit mkt tidigare!
Och nu så e jag hos Natta..
Jag har fett mkt läxor:( Jag kommer ALDRIG att hinna göra dem tills på onsdag!
För idah ska jag sova hos Natta<33 o imorrn ska jag vara med Emma och Matilda,
och dagen därpå ska jag... iaf så kommer jag ändå inte palla göra läxorna då.. och dagen efter de
så ska jag med Natta igen.. och sen kommer den dagen man ska lämna in läxorna:( och som sagt:
så kommer jag inte hinna göra dem tills på onsdan.
Iaf.. jag bloggar lite senare o då kanske det kommer bilder på mee och Natta..
... men bara kanske <33

    Puzzz Fridaa !!! <33


Kommentarer
Postat av: hanna

Du är rolig du :)

2010-08-27 @ 00:05:20
URL: http://hannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0