Frågesport?! Typ.. eller nåt<3

Vem pratade du med sist? mamma
Vem ringde du sisst? natta <33
Vem var du med sisst? mamma
Vem sov du hos sisst? natta <33
Hos vem var du sisst?(Föutom "hemma")natta <33
Vad gjorde du sisst? skicka ut min syster ur mitt rum :)

Skriv ditt namn: Frida
Skriv ditt namn med hakan: fri9dxaq 
Skriv ditt namn med tån: frfidzsa
Med hälen: fffffreiu8dfa
Med knät: bgfrkilj da
Med näsan: f5ri9deqa
Med tummen: frida
Med lillfingret: frida
Med tungan: fridzas


Har du en mamma? Ja !! sara :)
Har du en syster?  Sanna <33
Har du en bror? Näääh..
Har du en pappa? aa.. Anders :S
Har du ett djur? Ja.. En sööt hund... Min systers :)
Har du en bästis? Nattaa
Har du smink? Nartuligtvis :P
Har du pearsring? ska ta i naven //kanske :S
Har du en kille? Neej singel (han är min !! **** Älskar haan!!)


Hare bääst zööta läsaare<33 // Fridaa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0