En lång dag !!

Heej bebizar :)

Sorry att jag inte visa bilder igår men jag ska visa nu jag lovar bebisar !
Men idag så var jag i starnden men de va iskallt jag va men Lizzan och Nana !
Vi byggde eller asså gjorde en gitarr av sand haha skiit söööt jag sväär :)
Och de va fett kul jag ska göra om de svär !
Men jag frös för jag inte hade mycket kläder på mig :)
Jag ska lägga bilder på oss och sånt senare men ajaah..
Juste jag fick en söt läsar fråga
( Varför tar du alltid bort ditt ansikte ur bilder inte alltid men oftast pussar Sanna :) )
Jo Sanna de är så att jag ser så fuckad ut på bilder så jag måste men vet att ni
vill se mer av er lilla prinsessa Fru Katt ;)
Och sen så frågade någon hur länge jag är med mina vänner och svar är :

Hej Helen jag var ute men Lizzan och Nana i 9.30 timmar idag ...
Men brukar oftast bara vara 5 max 7 så ajaa... och jag är riktigt jobbig när de är shopping jag är där i flera timmar minst 7 :) :) Ha de bäst och tack för att du läser bloggen Gumman :)

Jag har varit i stan jag köpte lite kläder en blus och ett par Jeans Tights från Cubus :) Och lindex = Blus :)
Jag köpte diadem från Cubus för 49 kanske kommer ej ihåg !!
och Depend naglack 3 st för 100 kronor :) Lila , gul och rosa shiit fina :)
och 2 wetnwild i bag beställda från U.S.A :)
Kanske visar bild om 2 dagar men ajaah..

Och nu sitter jag hemma och skriver blogg inlägg och min eller min systers hund skravlar på mitt ben :)
Men jag lägger in bilder sen är de dax att sova jag e så trött och jag kanske har skrivit fel lite här och där för jag e så trött haha men

Pöss pöss mina sööta blommor ha de bäst
Jalla Bay som Nana säger Jalla pöss pöss :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Fett lång dag :)

2010-08-28 @ 00:22:40
Postat av: Hanna

Och jag är allvarlig jag sover gör de mesta :) jalla pöss pöss på er alle sammans haahaha som om de vore min blogg haha :)

2010-08-28 @ 00:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0