De va läänge sen<33

Heej alla zööta bloggläsare!

Förlåt för att ja inte bloggat på sistondet.. ja e skiit ledsen. Men de har faktiskt vart lite jobbigt här om veckorna. Asså morsan och pappa skildes så jag hade bara en data o den va hos morsan. Så när ja va hos pappa kunde jag bara inte det... Asså blogga. Men nu har pappa lovat mig att köpa en bärbar såm jag kan ha hos han.
Många frågar mig om jag röker. Om jag har en kille. Om jag är kär. Om jag e fjortis.... fortsättning följer.. 
Haha!!! Jag lovar att jag kommer att svara på frågorna men inte nu:( jag har inte tid....

Lööve eer// Frida, med skilda föräldrar

Kommentarer
Postat av: Jeman lekkünen

Hej minns du min i 4:An ajaaa... jag undrar oxå om du rökerr ?? göru de??

2010-05-14 @ 21:13:43
Postat av: Anonym

Neej.. Jag röker inte och de e bara äkliga som gör de :)

ja jag minns dig i fyran när jag reta dig för din spricka i tån men ajaah.. herrå :) <333

2010-05-14 @ 21:16:28
Postat av: fridaa

De va jag som skrev :

neej.. Jag röker inte och de e bara äkliga som gör de :)

ja jag minns dig i fyran när jag reta dig för din spricka i tån men ajaah.. herrå :) <333



Glömde bara skriva namn <33 puss

2010-05-14 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0